fredag 23 september 2011

Min fina födelsedag

Igår var det min 25-årsdag! Det var en fantastisk födelsedag. Jag vaknade av att Jonathan kom in och väckte mig med ett fång rosa rosor och rosa ballonger. Det visade sig att han hade tagit ledigt hela dagen för min skull. Vi åkte till Göteborg för att flanera, gå på naturhistoriska muséet och shoppa. Jättemysigt! Innan vi åkte hem tog vi en sväng in på saluhallarna och köpte räkor och havskräftor. Mums!

På kvällen, när vi hade kommit hem, kom mamma och pappa och gratulerade mig. De fick god tårta och räkor.

När jag och Jånte var i Gbg fikade vi också på ett vackert café, Kanolds. Jag tog lite bilder därifrån.


De här rosorna fick jag av världens bästa kille, visst är de vackra?


Vi var på naturhistoriska och tittade på stackars uppstoppade djur..


Här är bilder från Kanolds café. Det var jättefint!



Jag beställde såklart chokladkaka. =)

Jonathan tog en citron-, björnbär- och vit chokladcheesecake.

Americano att dricka

Titta vilken vacker kristallkrona!

3 kommentarer:

Jånte sa...

Tack för en fin dag!

Mallis sa...

Kul att du hade en mysig födelsedag!

Frida sa...

hejhej