lördag 8 januari 2011

Min bokklubb

Jonathan är iväg på jobb i helgen så jag har det ganska tråkigt emellanåt eftersom jag måste vara hemma och skriva på min tenta. Min älskade syster tipsade mig om en film som gick på 3:an ikväll - The Jane Austen book club. Jag var väldigt skeptisk till en början men den var riktigt bra.

The Jane Austen book club handlar om sex personer som startar en bokklubb och diskuterar Jane Austens olika verk. Böckerna fungerar som vägledning i deras egna relationer. Mysigt!

Jag tänker helt klart starta en bokklubb! Någon som vill vara med?


2 kommentarer:

Jonathan sa...

Jag kan vara med!
Men jag vill inte läsa några böcker...
Får jag vara med ändå?

Sarah sa...

Jo jo jo J-lo läs antony B. Kitchen confidential , de gör jag nu igen (2gr) läs den högt för frida efter sopranos ! Kan vi disskutera sen. Jäklar vilken disskution de kan bli ;)