söndag 30 januari 2011

Jag är glad! :D

Vilken bra söndag jag har haft.

Dagen började med att min lilla mamma kom in och sjöng "Gomorron, gomorron! Hör fåglar sjunga glatt! Gomorron, gomorron i kööööör!!" Sen hade hon ställt fram en god frukost som jag åt tillsammans med min älskade familj, till och med Hanna var hemma.

Efter frukosten gick jag och Sofia ut på en lååång promenad i det fantastiska vädret. Den promenaden var mycket uppfriskande och jag känner mig alldeles lycklig. Solen är äntligen här! Du är bäst Sofia!

Nu ikväll har jag och Jonathan haft grekisk afton. Ätit fetaostbiffar med klyftpotatis och tzatziki. Mums! Jag har också slängt ihop en sockerkaka med chokladbitar. Det doftar fantastiskt i hela lägenheten. Snart ska vi knäcka några avsnitt Sopranos - vår favvoserie. <3

Idag mår jag riktigt bra!

Inga kommentarer: