fredag 10 februari 2012

Kattpappan kommer hem!

Om två timmar kommer Jonathan hem efter en vecka i Tidaholm. Äntligen! Både jag, Tuva och bebis har saknat honom något alldeles väldigt hela veckan. Det är när veckorna ser ut som den här som man uppskattar helgen nästan för mycket.

Jonathan arbetar med ett projekt nu som innebär att han måste vara borta hela veckor vilket jag tycker är jättejobbigt. Jag menar, är man ihop så ska man väl vara tillsammans? ;)

Denna vecka är bebis 22 veckor gammal och om två veckor skulle den rent praktiskt klara sig utanför min kropp, även om det inte är optimalt. Det känns spännande att tänka så. Det mesta är liksom färdigt, nu ska den bara jäsa och bli större och starkare.

Jag tror att det är en busig och lite halvgalen bebis där inne för den sparkar och lever runt så att det nästan gör ont. Vi läggdags så sparkar den så hårt att det syns tydligt utanpå magen...jag vill inte tänka på hur det känns om 3 månader.

Alltså, detta är inte min mage och jag tror inte att det är på riktigt.. ;)

Inga kommentarer: