onsdag 22 februari 2012

Halvförkyld och halvtjock

Nu har jag varit halvförkyld i snart en månad. Varför ger sig inte förkylningen eller varför bryter den aldrig ut på riktigt? På onsdagskvällar brukar jag och mina gravida vänner gå på gravidyoga vilket är jättemysigt men sedan förkylningen kom och bosatte sig i min kropp blir jag helt förstörd i kroppen efteråt. Ikväll tar jag alltså ledigt från yogan för att ge kroppen en chans att repa sig, det kanske är en dum idé?

Denna vecka är bebisen 24 veckor gammal och är ungefär 21 cm lång mellan huvud och stjärt. Den väger ungefär 700 g, det är ju nästan ett kilo!! Därför är det inte så konstigt att jag känner mig tjock och värre kommer det att bli.

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Krya på dig från den envisa "smygförkylningen". Drick varmt, gott te och mys med en fin film eller en bra bok, klappa den goa kissen, ta det LUGNT helt enkelt...Kram!!!

Ninnie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.