söndag 21 november 2010

Bo Kaspers Orkester



Tack lilla mamma för biljetterna till Bo Kaspers!

Igår hade jag och Jonathan en underbar dag. Vi gick, till att börja med, lördagsrundan på stan och köpte årets första julklapp. Vi fikade, tittade på folk och så myste vi. Jonathan köpte också Lifterens guide till galaxen (fast jag betalade, Emanuel, så man kan säga att det är mina böcker) så när vi kom hem kröp vi ner i soffan och läste var sin bok (jag somnade).

Vi avslutade dagen med att gå på Bo Kaspers Orkester i Gbg. Det var helt fantastiskt. Jag älskar medelåldersmusik.

Det var helt enkelt en fantastisk dag igår! Idag kommer bli en tråkig dag, Jonathan ska ha speldag och jag ska ha pluggdag..

1 kommentar:

Jnte sa...

Bo och grabbarna var fantastiska igår! Tack för att jag fick följa med!