torsdag 9 juni 2011

Ett fantstiskt passfoto

När jag kommit halvvägs till polisstationen börjar det regna! Jag kunde ju inte vända och gå hem igen, då skulle jag ju aldrig få mig själv att gå tillbaka, så jag går bara vidare men i lite snabbare takt. När jag kommer fram till polisen så ser jag ut som en dränkt katt! Jag som hade stått och fixat mig så snygg..

När jag väl står där och ska posera för kortet får jag för mig att väga upp min dränkta frisyr med ett oerhört charmigt leende, ett sånt som bara jag kan le. Det jag inte visste var att jag ser helt skev ut när jag ler..

Resultatet av min dumhet blev att jag ser ut som en blöt och skev björn med ont i magen på mitt passfoto..som man bara ska ha i 10 år.

1 kommentar:

Malin sa...

Kan trösta dig med att passet nog bara gäller i fem år om jag minns rätt...:)