fredag 11 februari 2011

Plugg och massor av annat skojj

Historieplugg och massor av annat. Det är konstigt hur vissa perioder i livet kan bli helt fullbokade samtidigt som det ibland inte händer någonting alls.

Idag har jag suttit och pluggat hela dagen. Tack vare min syster förstår jag jättemycket! Hanna, du är som ett levande uppslagsverk. Vilken tur jag har som har en syster som du.

Om en och en halv vecka har jag en tenta, det är en salstenta och vi ska skriva i sex timmar. Även om det låter som att jag har mycket tid till att plugga så är det fel. Nu till helgen är min tid fullbokad med jobb, besök hos vänner samt ett 50-års kalas hos min svärmor. Nästa vecka går jag i skolan nästan varje dag och sen åker vi till KÖPENHAMN för att fira Annelie, vilket vi ser fram emot jättemycket!!

...Sen är det tenta! Oj, oj, oj!

Inga kommentarer: