måndag 23 januari 2012

I'm back

Nu är jag tillbaka igen. Bloggen har legat på hyllan under hösten och vintern mest på grund av att jag har mått väldigt dåligt. Nu mår jag bra igen, till och med väldigt bra! Ur allt det jobbiga har det kommit något helt fantastiskt -

Jag ska bli mamma!!

Jag och Jonathan ska få en alldeles egen liten plutt, antagligen den finaste i världen. Jag är i vecka 20 och halva graviditeten har gått, jag mår bra och känner sparkar varje dag.

Här ligger underverket och jäser. Jag tror att den har det riktigt bra. Ser ni att den har Jonathans lilla uppåtnäsa?

Här är min andra lilla bebis som säkert kommer att bli väldigt avundssjuk när barnet kommer.

2 kommentarer:

Mickan sa...

Myyys Frida! Du och Jonathan kommer bli värsta bästa föräldrarna :) <3

Ninnie sa...

Så härligt att du mår bra nu! Den lilla plutten ser välmående ut, och man kan ju se vems näsa h*n har...